sunnuntai 19. helmikuuta 2017

Herra R:n lähtötilanne

Tervehdys vaan minunkin puolestani! Kuten ensimmäisestä postauksesta käy ilmi, vaimoni sai minut mukaan tähän blogimaailmaan. En seuraa painoani yhtä tiiviisti kuin rouva, mutta säännöllisesti kuitenkin. Mittanauhaan en ole tämän projektin aikana koskenut, enkä usko, että tulen koskemaan. Kuitenkin senttien hupenemisen huomaa esimerkiksi vyöstä, johon olen joutunut tekemään lisää reikiä - siis siihen parempaan suuntaan.

Olen 188cm pitkä, ja painoa minulla oli tammikuun alussa 143kg. Tuolloin painoindeksini oli 40,46. Kuten rouva, myös minä olin tammikuussa painavimmillani. 

Alun aikana vaa'alla on tapahtunut seuraavanlaisia muutoksia:

  • 02.01.2017     -     143kg
  • 02.02.2017     -     139kg
  • 19.02.2017     -     136,7kg


Painoa on siis lähtenyt yhteensä 6,3 kiloa. Painoindeksikin on kaunistunut lukuun 38,68. Olen tähän tulokseen tyytyväinen. Paino on pudonnut maltillisesti - juuri niinkuin elämäntaparemonttiin sopii. Ideana painonpudotusprojektissa on annosten pienentäminen, ruoanlaadun parantaminen sekä syömisten säännöllisyys. Millekään kaalikeittodieetille en suostu, vaan syön ihan normaalia ruokaa, mutta hallitusti. Tarkemmin ruokailuistamme tulee myöhemmissä postauksissa. Olo on ollut tosi hyvä koko tämän ajan, energiaa on piisannut niin töihin kuin vapaa-ajan harrastuksiinkin. Unenlaatu on myös parempi. Missään vaiheessa en ole potenut ns. "tapponälkää". Tästä on siis hyvä jatkaa!

Elämäni ensimmäinen blogipostaus on valmis, ja on hauska huomata, että myös tässä suhteessa olen se vähäsanaisempi, ja vaimo lörpöttelee läppäristä akun loppuun. Loppuun vielä pari kuvaa muutaman päivän takaa.
                                                

14.2.2017



14.2.2017


PS: Tulkaahan kuulolle taas tiistaina, jolloin pyörähdetään ensimmäisen kerran keittiössämme!

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä kovasti molemmille proggikseen 👍. Hienoa että olette yhdessä innostuneet 😊

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista